Onze teruggave politiek duurt 14 dagen na aankoop.
Als er 30 dagen voorbij zijn sinds uw aankoop, dan kunnen wij geen teruggave doen van het aankoopbedrag of een ruil doen van de producten die u gekocht heeft.
Om in aanmerking te komen voor een teruggave mogen uw producten die u gekocht heeft, niet gebruikt zijn of geopend zijn.
Deze producten moeten in de zelfde condities (omstandigheden) zijn als wanneer u uw aankoop ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Goederen die geopend zijn, kunnen niet terug gestuurd worden.
Volgende producten komen niet in aanmerking om terug te sturen:
- Cadeaukaarten
- Producten met korting of in uitverkoop (als toepasbaar)
Enkel producten aan normale prijs (d.w.z. zonder kortingen) kunnen teruggestuurd worden.
Om uw teruggave te organiseren, hebben wij het bewijs van uw aankoop nodig. O.a. de mail van uw aankoop kan hiervoor dienen.
Stuur zeker uw aankoop niet terug naar de producent van het product. Alle extra kosten die daardoor ontstaan worden niet terugbetaald.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie of terugbetaling wordt verleend (indien van toepassing).
- Producten waarvan duidelijk zou blijken dat deze reeds open waren of gedaan geweest zijn.
- Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat was, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk item dat wordt teruggestuurd meer dan 30 dagen na levering.
Teruggave van aankoopbedrag (indien van toepassing)
- Eén keer uw teruggave is ontvangen en nagekeken, zullen wij u een e-mail sturen om te bevestigen dat wij uw teruggave hebben ontvangen.
- Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw teruggave.
- Als uw teruggave wordt goedgekeurd, dan zal uw terugbetaling worden verwerkt en een terugbetaling wordt automatisch toegepast op uw creditcard of op de originele wijze van uw betaling, binnen een bepaald aantal dagen (wordt duidelijk in mail aangegeven, dit is normaal binnen de 7 dagen na bevestiging mail teruggave).
Late of ontbrekende terugbetalingen (als van toepassing)
- Als u binnen de gemelde termijn uw terugbetaling niet ontvangen heeft, kijk dan eerst nog eens extra uw bankrekening na.
- Als via kredietkaart de terugbetaling gedaan is, contacteer eerst de kredietkaart maatschappij, het kan soms enkele dagen duren eer de terugbetaling geboekt is.
- Vervolgens contacteer zeker uw bank. Ook hier kan het soms voorkomen dat er enkele dagen over gaat voordat de terugbetaling geboekt is.
- Als u dit allemaal gedaan heeft en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, contacteer ons dan op management@stoneplus.eu.
Wisselen van producten (als toepasbaar)
Wij ruilen of wisselen enkel producten als ze beschadigd of defect zijn. Als u deze producten wenst te ruilen voor hetzelfde product, zend ons dan een mail naar infomanagement@stoneplus.eu.
U kan de producten dan verzenden naar Stone+.
Adres:
Halleboomstraat 1 Blok B bus 3
3020 Herent
België
Cadeau(s) of cadeaubon
- Als het product (uw aankoop) gemarkeerd is als een cadeau (geschenk) bij aankoop en direct naar u werd gestuurd, dan ontvangt u een cadeaukrediet voor de waarde van uw teruggave. Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen hebben, zullen wij u een cadeaubon van dezelfde waarde naar u mailen.
- Als het artikel niet werd gemarkeerd als een geschenk bij aankoop of de gever had de bestelling naar hemzelf laten verzenden om het later aan u te geven, dan zullen wij een terugbetaling doen aan de gever. Wij zullen de gever op de hoogte brengen van uw teruggave.
Verzending
Om uw product terug te sturen moet u uw product terugsturen naar volgend adres: Halleboomstraat 1 Blok B bus 3, 3020 Herent, België
Verzendingskost bij terugsturen
- U zal verantwoordelijk zijn voor de betaling van uw zendingskosten.
- Deze zendingskosten zijn niet terugbetaalbaar.
- Als u toch in aanmerking komt voor terugbetaling, dan zal deze verzendingskost bijgeteld worden bij uw teruggave.
Afhankelijk van waar u leeft, kan de tijd dat het geruilde product bij u zal geleverd worden en zijn, variëren.
Als u een artikel verzend met een grotere waarde dan 75 €, moet u het gebruik van traceerbare verzendservice of specifieke verzekering van de verzending overwegen. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw teruggezonden artikels ontvangen.